En liten färgklick

Nikon D800 - Tamron 90mm 2.8 macro 
 
Det är så härligt att våren börjar komma nu. Bilden här över har jag dock inte fotat i år, men kom att tänka på den bilden när jag gick förbi det stället förra veckan och såg att dom små gula blommorna hade kommit upp. Gillar hur det är en liten färgklick mitt i det mörka. Nu har det inte varit så roligt väder dom senaste dagarna och kollar man väderprognosen ska det regna varje dag denna veckan, inte kul! Hoppas på lite vårvärme nu när mars kommer :)) 

Fantastiskt fin bild 😍

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Sjukt snygg bild!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Fin och varm vårbild :) Har själv ett likadant objektiv i min fotoväska nu... men inte blivit vän med macro riktigt... blev inspererad av dig nu 👍 Har börjat och längtat lite efter våren nu... längtar tills bäckarna börjar porla...

Svar: Tack så mycket :)) Jag älskar det objektivet (den nyare med bildstabilisering använder jag nu, denna bilden är fotad med den gamla versionen av samma objektiv). Du får försöka dig på det lite mer till våren och sommaren, så kommer det säkert gå bra :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: