Blommor

Nikon D800 // Tamron AF SP 90/2,8 Di VC USD Macro 1:1
 
Jag har ju inte skrivit så mycket mer om min utbildning till florist som jag började för ett halvår sedan. Den tog slut i januari och jag funderade på om jag skulle gå påbyggnadsutbildningen eller inte. Det har varit så himla roligt att få lära mig så mycket under hösten och ville inte att det skulle ta slut. Men så kostar det ju rätt mycket pengar och jag kände inte att jag ville lägga det just nu, så jag valde att inte gå påbyggnaden. Jag får i alla fall se vad dom gör genom instagram och det är ju kul ändå.
 
Istället har jag sökt en praktikplats som jag ska vara på i två månader, en vecka har gått än så länge. Det är samma ställe som jag hade tre veckor praktik på under utbildningen i november. Jag trivs jättebra där och får lära mig massor om hur det är att jobba i en blomsterbutik och jag ångrar inte att jag inte började påbyggnaden. Ångrar heller inte en sekund att jag hoppade av utbildningen till förskollärare som jag gick en termin förra våren och började floristutbilningen väldigt spontant i slutet av sommaren. Känns bra när man gör rätt val i alla fall :p 

Fin bild! Så skarp :D

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Dina bilder är helt magiska!!

Svar: Tack så mycket! :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: