Bara massa dimma

 
En dimmig bild jag fotade för ganska så längesen, men det är ungefär såhär det sett ut här i flera dagar nu. Idag kanske det inte var lika dimmigt som i helgen, men helt grått och regnigt. Dimma gör ju sig ofta väldigt bra på bild, fast nu kan det väl bli soligt, varmt och vår! Sitter och fryser massa nu, så jag ska nog krypa ner under filten och se på serie. Skrev ju i november att jag precis hade börjat se på Grey's Anatomy och nu är jag på säsong 12, så snart har jag sett alla som finns hittills. Har tagit mig tre månader, haha, men det är ju en hel del avsnitt. Vad ska jag göra sen när jag är klar med den? :o
Har ni några tips på bra serier får ni gärna skriva dom (flera säsonger är ett plus :p).  
 

Älskar bilden!

Svar: Åh, tack:D
Johanna Fåglund

Så fin bild!

Svar: Tack så mycket!!
Johanna Fåglund

Beror på vad du vill ha för sorts serie själv har jag ett maraton med Grand Hotel. Kan inte sluta titta! 3 säsonger finns bara där innan den lades ner men ack så bra!

Svar: Okej :)) Den vet jag inte om jag har hört om förut. Jag har aldrig riktigt varit en serieperson, men har börjat det senaste, så finns massor som jag inte sett :p Men Pretty little liars är min favorit tror jag, så liknande den skulle jag vilja se :))
Johanna Fåglund

Wow så vacker bild!

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Så himla fin bild! Här har du tur, serienördarnas serienörd snubblade in så nu ska du bombas med serietips! ett urval av vad jag följer och följt (några är klassiker som du säkert sett eller åtminstone hört talas om)
- friends
- girls
- master of none (netflix)
- bloodline (netflix)
- the affair (HBO)
- jane the virgin
- new girl
- modern family
- the 100
- twin peaks (en måste ju se twinpeaks en gång i sitt liv i alla fall)
- stranger things (netflix)
- lovesick (netflix)
- The OC
- The returned (dock blev det bara en säsong och den slutade med en cliffhanger :/)
- rizzoli and isles

(tips på gratis sida att se serier på dreamfilmhd.sh ser typ nästan alla serier jag följer där)

Svar: Åh, tack för alla tips :D Har bara sett två av dom du skrev (Stranger things och The returned), så får ta och se någon av dessa när jag är klar med den jag ser nu :P
Johanna Fåglund

Om du gillade PLL så kanske Riverdale är något för dig? Länkade till min film/serieblogg om du vill läsa lite tips :)

Svar: Okej, får kolla in den då :D
Johanna Fåglund

Sådan mysitk i bilden =D

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: