Vad har dom gjort med min favoritbrygga!?

Nikon D800 // Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR
 
Dom här tre bilderna tog jag första dagen när vi kom ner till Källsjö för en vecka sen. Det var ingen rolig upptäckt jag gjorde när vi kom ner till den lilla stranden. Någon har byggt ett räcke längst ut på min favoritbrygga!! :o Har alltid älskat att fota vid den bryggan, men nu var det inte alls lika fint.. Är i alla fall glad att det inte kom upp tidigare, då det ändå antagligen var sista gången vi hyrde stugan där nere. Har fotat många bilder vid denna bryggan under åren. Tänkte att jag kanske skulle göra ett inlägg med massa olika bilder därifrån. Skulle ni vilja se det? :)) 

Du lyckades ändå ta otroligt fina bilder, så ett inlägg med bilder från bryggan när räcket inte fanns där låter bra! :)

Svar: Tack så mycket :)) Vad kul! Det blir ett sånt inlägg någon dag snart.
Johanna Fåglund

Ja det var inte alls lika snyggt :( Kommer ihåg bilder du fotat där och dom är magiska! :D Ett inlägg med massor av sånna bilder skulle vara kul :D

Svar: Nej, det var inte kul att se det, även om det säkert fanns en anledning till att dom gjorde det. Tack så mycket! Kul att du tycker det, kommer komma ett sånt inlägg :))
Johanna Fåglund

Trist med räcket! Det var inte alls lika snyggt, men du får ju till fina bilder ändå :)

Svar: Ja, verkligen! Tack! :))
Johanna Fåglund

Ja gör ett inlägg :) ser väldigt rogivande ut!

Svar: Det ska jag göra :))
Johanna Fåglund

Även om det inte är lika fint med räcket så är fotona otroligt fina ändå ;)
En annan fråga, vilket program sätter du ihop dina timelapse i? Jag har precis köpt ny kamera med en timelapse-fjärris och vill testa och göra några. 😀

Svar: Tack! :)) Jag använder Adobe after effects när jag gör timelapse.
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: