Spårlöst försvunnet

Nikon D800 / Nikon AF-S 70-300mm F4.5-5.6G IF-ED VR
Solnedgången för några dagar sen. 
 
Just nu håller jag på att packa inför helgen. Jag och Tobias ska åka med mina föräldrar ner till stugan i Källsjö. Vädret verkar inte bli det bästa, men kan ju hoppas på lite sol i alla fall. Jag tänkte att jag skulle packa med mitt mörkaste gråfilter ifall jag skulle vilja fota med långa slutartider i dagsljus eller i solnedgången, men jag kan verkligen inte hitta det! Ville använda det för några dagar sen också, men det är spårlöst försvunnet. Letat igenom alla mina väskor och lådor, plus alla möjliga konstiga ställen som det aldrig skulle kunna ligga på.. Försökte kolla upp när jag fotade med det senast och det verkar vara flera månader sen. Måste ha tappat det eller glömt det ute, men det känns som att det inte var längesen jag såg filtret.. Så jobbigt när man inte hittar något när man behöver det :p Det är ett av mina favoritfilter, så det är väldigt tråkigt om det är borta. 
 
I alla fall ska det bli härligt att komma iväg lite. Får se hur det går med att uppdatera bloggen under tiden jag är borta, men jag finns på instagram --> johannafaaglund :)) 

Nej vad trist! Hoppas du hittar det!! Kram!

Svar: Ja, hoppas det med, men kan verkligen inte komma på var det skulle kunna vara :P
Johanna Fåglund

Hoppas att du hittat gråfiltret och att ni får lite sol :)

Svar: Hittade inte det, men sol har vi fått idag i alla fall :D Hoppas du får en bra påsk!
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: