En solnedgång

Nikon D800 // Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR
 
En bild från mars 2014. Känns inte som att det var så längesen jag fotade denna solnedgången. Kommer ihåg att jag åkte ut till havet och det var knappt några färger alls när solen gick ner bakom molnen. Jag tänkte åka hem, men så efter en stund kom det fram fina, rosa färger på himlen och det blev en riktigt bra solnedgång ändå :)) 

Wow, galet fin bild!

Svar: Åh, tack så mycket! 😁
Johanna Fåglund

Så vacker bild. :)

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Mia%20Ohslon

Så underbar bild. Hade hoppats på fin solnedgång i kväll men ser nu att det drar in en massa tunga moln :(

Svar: Tack så mycket! Hoppas att det kan bli något fint ändå:))
Johanna Fåglund

Det ser jättevackert ut :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Otroligt vackert! Vilken tur att du stannade lite och fick uppleva (och fota) den solnedgången :D

Svar: Tack! Ja, verkligen. Ibland får man vänta lite på det finaste, men det är svårt att veta hur länge man ska vänta och om det ens blir något :p
Johanna Fåglund

Wow vilket helt fantastiskt kort du tagit! Amazing!
http://hummingbird.blogg.se/2017/april/att-hanga-ut-andra-bloggare-vafan.html

Svar: Åh, tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Väldigt fint fångad solnedgång.

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Gud så vackert!! <3

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Så vackert!

Svar: Åh, tack :D
Johanna Fåglund

Wow vad vackert

Svar: Tack!! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: