Vintergatan

Nikon D800 // Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR
 
Blev inte bara bilder på norrsken förra helgen när jag var ute och fotade på natten. Vintergatan är fin den också. Nu måste jag sätta igång och plugga lite mer. Ska lära mig massor av olika blomsorter på både svenska och latin, har prov på det på torsdag. Får väl se hur det går :p Kommer nog upp lite fler bilder  i slutet av denna veckan på vad jag gör för något under dagarna på min utbildning till florist :)) 

Sååå fint!

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Matilda

Alltså åh så fint! Hur gör du för att få med vintergatan på bild sådär? :)

Svar: Tack :D Jag har ett inlägg om hur jag fotar stjärnor här: http://stargirlphoto.blogg.se/2013/september/att-fota-stjarnor-2.html
Johanna Fåglund

David

Vackra bilder du tar!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: