Min bild på TV

Nikon D800 // Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR
 
En rolig sak som hände idag var att jag vann Svt nyheter västs sommarbildtävling! Priset var att få bilden på en canvastavla och visa bilden i en av deras nyhetssändningar. 18.30 satt jag framför tvn och såg bilden dyka upp. Det var väldigt kul att se sin bild och höra sitt namn på tv, fast kändes lite knäppt också :p 
Vill ni se det, finns det på deras hemsida här. Det är i slutet, så hoppa fram till 10.12 i klippet :))  

Fantastisk bild!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Grattis! :D Jättefin bild!!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Grattis!!

Svar: Tack:))
Johanna Fåglund

Pappa

Nu kom det en tår, fan va bra bild

Svar: Haha tack :p
Johanna Fåglund

Sandra

Grattis vännen! Bäst är du! ❤️

Svar: Tack Sandra <33
Johanna Fåglund

Grattis! Det är en fantastisk bild 👏🏻👏🏻👏🏻

Svar: Tack så mycket! :D
Johanna Fåglund

Erika

Men vad kul! Grattis ☺

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Åh vad roligt! Grattis!

Svar: Tack!! :))
Johanna Fåglund

vad coolt

Svar: Ja :D
Johanna Fåglund

Så roligt! Grattis :D

Svar: Jaa! Tack :))
Johanna Fåglund

Wow vilken fin bild!! Grattis! :)

Svar: Tack så mycket! 😄
Johanna Fåglund

Så kul! Grattis du förtjänar all uppmärksamhet du kan få för dina bilder, du är så sjukt duktig. Och alltid inspirerande :D

Svar: Åh, men tack Lena!! :D
Johanna Fåglund

Gud vad kul, grattis!
Det är en jättefin bild =)

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Åh vad fin! Klart den vann!!

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: