London imorgon!

Nikon D800 // Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR
 
Imorgon är dagen här då jag och Lisa åker till London! Ska bli såå roligt :D Imorgon kväll ska vi upp till Sky Garden som ligger i det höga huset man ser på bilden här över. Det är gratis att åka upp, men man måste boka en tid och vi ska dit i solnedgången, så hoppas att det blir en bra imorgon! Har inte vetat om det stället dom tidigare gångerna jag varit i London, så det blir kul att få en fin utsikt över staden. Ska besöka ännu fler ställen som jag inte gjort tidigare, på söndag åker vi till Harry Potter Studios! Har velat åka dit hur länge som helst och äntligen blir det av :D Och på måndag blir det McFly-konsert. Kommer bli några riktigt bra dagar det här! 
 
Det blir nog lite tomt här på bloggen medan jag är borta, men jag kommer uppdatera på instagram, så följ mig där om ni vill se bilder under dagarna, johannafaaglund heter jag där. Men såklart är kameran med så det kommer upp bilder här också efter jag kommit hem igen :)) 

Åh låter som en fantastisk resa :)
Studio touren är så häftig!

Svar: Det kommer det säkert bli 😁
Johanna Fåglund

Trevlig resa!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Hej! Du som bor i gøteborg, har du några tips om bra restauranger i centrala staden? Och något man borde se? :)

Svar: Hej! Jag brukar faktiskt inte vara ute och äta så mycket, så jag kan inte restauranger så bra. Men på avenyn finns det massa att välja mellan. Vad man borde se är helt vad du är ute efter, jag tycker att Botaniska trädgården är värt att besöka om man gillar sånt. Shopping tycker jag är bäst på Frölunda torg, men Nordstan är bra det med. :p
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: