Stackars Elton

 
Idag tog jag och Elton en höstpromenad i skogen. Allting var bra tills han helt plötsligt började gå med svansen hängandes ner, den står alltid rakt upp annars och han började gå långsamt. Tyckte det var konstigt så jag klappade honom lite och frågade vad det var (inte för att jag förväntade mig något svar, men ändå) och när jag nuddade vid svansen skrek han, jag blev jätterädd ;o Han kröp ihop vid mina fötter och jag bar honom en stund, men sen kunde han gå bättre igen, fast svansen fortfarande hängandes ner. Nu efteråt har vi läst lite och tror att det är vattensvans han fått av att det var lite kallt ute, det är inget farligt, men inte så roligt för honom ändå. Så nu får han ha sin jacka när han går ut. Stackars lilla Elton. 
 
Nikon D800 // Nikon AF 50/1,4G // Tamron AF SP 90/2,8 Di VC USD Macro 1:1

Lilla sötnosen <3 Inte lätt att vara liten och kall :(

Svar: Nej, men han mår redan bättre nu :))
Johanna Fåglund

Stackarn. <3 Va söt han är! Skönt att ni tror det inte är något allvarligt. Min vovve har råkat ut för samma sak och började helt plötsligt hänga med svansen (nästan så den var under benen). Anade också vattensvans och åkte till vet. för att vara på den säkra men dom hittade inget fel, en vecka senare var svansen som vanligt igen. :-)

Svar: Vad härligt att det gick bra för din vovve :)) Eltons svans är redan mycket bättre nu!
Johanna Fåglund

Grymma bilder ju :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

aw vad söt

Svar: Ja, visst är han :))
Johanna Fåglund

Men huga stackarn <3

Svar: Jaa, fast det är bättre nu i alla fall :))
Johanna Fåglund

Stackars Elton, men tur det icke var någe allvarligt. och jätte fina bilder på både honom och naturens underverk

Svar: Ja, det var tur att han blev bra så snabbt. Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: