Oktobermorgon

Nikon D800 // Nikon AF 50/1,4G
 
Jag tänkte fråga er om ni kan se min header på bloggen? För mig har den försvunnit, men kan se den på mobilen, så jag undrar om den kanske bara är borta om man ser från datorn? Haha.. Tänkte att det kanske är dags att göra en ny om den ändå är borta :p 
 
Bilden här över fotade jag i Oktober 2012, så det är fyra år sedan. Känns inte alls som att det var så längesen ju.. Hade dragit med Tobias ut tidigt en morgon när vi sov hos hans föräldrar och väntade på soluppgången ute på en åker i dimman. Det var kallt, men såå värt det när vi fick se hur fint det var :)) 

Wow, älskar bilden !

Svar: Åh, tack! :D
Johanna Fåglund

Jättefin bild!

Jag kan inte se headern.

Svar: Tack så mycket! Okej, det verkar som att ingen kan se den :p
Johanna Fåglund

Ser inte heller headern :o
Superfin bild :D

Svar: Den verkar vara försvunnen helt då :p Får nog göra en ny. Tack! :))
Johanna Fåglund

Nej du, din header är borta för mig med..

Snygg bild! :D

Svar: Vad konstigt! Tack :))
Johanna Fåglund

Åh vad fin bild!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Fantastiskt fin bild :)

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Ser headern från mobilen :-) jätte fin bild :-)

Svar: Ja, från mobilen verkar den synas, men inte från datorn. Tack :))
Johanna Fåglund

Så fin bild!

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: