Höstvovve

Nikon D800 // Nikon AF 50/1,4G 
 
Idag blev det en höstpromenad med mamma och Elton efter skolan. Solen tittade fram för en gångs skull idag också, men den försvann såklart med en gång vi kom upp till änggårdsbergen där vi skulle gå. Det är ju såå fint ute nu med alla höstfärger, synd att det varit så tråkigt väder att man knappt har kunnat vara ute bara.. Verkar iaf bli fint till helgen och då måste jag gå ut och fota innan alla löv ramlar ner, älskar verkligen att fota på hösten, så vill verkligen hinna med det. Blev ändå några bilder idag och här över är en som jag fotade på Elton. Han kamoufleras ganska bra bland höstfärgerna :p 

Nämen så himla söt! Matchar jättebra till höstlöven i bakgrunden också :)

Svar: Visst är han! Haha ja, nästan så man inte ser honom om han inte har jackan på sig 😂
Johanna Fåglund

Åh så söt :D

Svar: Jaa :))
Johanna Fåglund

Åh så söt han är :-) hösten är så fin och vacker med färgerna, men Elton är finare ;-)

Svar: Jag håller med dig :P
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: