Utanför mitt fönster

Nikon D800 // Nikon AF 50/1,4G 
 
Idag utanför mitt fönster såg himlen ut såhär, verkligen hur fint som helst efter alla gråa dagar som varit den senaste tiden. En lite annorlunda solnedgång än den på bilden jag visade igår, kul att det kan se så olika ut. Önskar bara att jag hade varit ute vid havet och fotat denna, men det är lite jobbigt nu när solen går ner så tidigt, inte alltid man hinner då. Har i alla fall tur att jag har mina fönster åt väst, så jag kan se solnedgångarna från fönstret och balkongen :)) 

Åh så vackert!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Lena

Så fint!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

så fin himmel

Svar: Ja, verkligen!
Johanna Fåglund

MAGISKT!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Så otroligt vackert!

Svar: Tack så mycket!
Johanna Fåglund

Wow, så nydeligt! Color heaven <3

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Åh så vacker bild :-)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: