Lunginflammation

Nikon D800 // Nikon AF 85/1,8G
Bild från det fina norrskenet jag fotade för nästan en månad sen. Har en del bilder till från det som jag inte visat. 
 
Denna helgen blev inte som jag hade planerat. Skulle gått på halloweenfest och träffat kompisar, men det blev att jag låg sjuk i soffan hela helgen istället. I lördags tidigt på morgonen tog jag en panodil, och orkade mig upp för att köra Tobias till flygplatsen, direkt efter det lämnade jag bilen hos mina föräldrar och gick in och la mig i deras soffa som mamma hade bäddat åt mig, klockan var typ 5.30 när jag kom dit. Vaknade lite senare med feber, kollade på film hela dagen och kvällen. Sen sov jag en natt hos dom för jag ville inte vara själv hemma när jag mådde så dåligt. På söndagen när jag vaknade hade jag feber igen, detta var sjätte dagen. Hostan hade bara blivit värre också.. Blev en till dag med film (vet inte hur många filmer jag kollat på den senaste veckan), och på kvällen körde pappa mig hem. Jag gick och la mig med en gång för jag var så yr, även om klockan bara var 20.00.  
Idag har jag inte haft lika mycket feber, men jag är fortfarande yr när jag går och är helt konstig i huvudet, hostar massa och har ont i lungorna. Jag hade bokat en tid på vårdcentralen idag klockan 13 och där fick jag träffa en bra läkare. Hon lyssnade på mina lungor och jag fick ta sänkan, som visade sig vara för hög. Jag fick veta att jag har en påbörjad lunginflammation och fick utskrivet penicillin och hostmedicin. Nu hoppas jag bara på att detta försvinner snabbt och det var tur att det inte hade gått längre. Så jobbigt att behöva missa så mycket i skolan också :/ 
 

Erika

Krya på dig! 💛

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Så fin bild! Älskar norrsken :D

Svar: Tack! Jag med :D
Johanna Fåglund

Vad trist! Krya på dig!!
Superfin bild :)

Svar: Tack så mycket:))
Johanna Fåglund

Lena

Nä fy jag lider med dig hade det för några år sedan och det är ju så jobbigt! :( hoppas du kryar på dig snart

Svar: Nej, det är inget roligt. Jag har haft det en annan gång också, men det blev inte lika jobbigt denna gången som förra i alla fall! Tack!
Johanna Fåglund

Vilken vacker bild! :) Usch vad tråkigt, krya på dig!

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Så tråkigt att behöva vara så sjuk. Krya på dig! Norrskensbilder är jag förtjust i. Den här är gudomligt vacker 👍 Jag gillar då stjärnorna synns 😃 Moder jord levererar så fint. Jag vet inte om det var något inatt... var tvungen att besrämma med John Blund tidigt... Jo jag har fått förfråhågan att pryda i kyrkan på ön under december månad, Klart jag har förstorat en norrskensbild 👍 Gallerix drog upp den till 1,5 meter bred.... den ska stå på ett staffli där framme.

Svar: Tack! Det är mycket bättre nu :)) Det låter häftigt med en sån förstoring, norrskensbilder är ju verkligen något speciellt :D
Johanna Fåglund

Usch :-( hoppas det gick över fort. Jätte fin bild på norrskenet

Svar: Det gick över efter ett tag :)) Tack!
Johanna Fåglund

Shit vad fint! :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: