Höst i Bokedalen

Nikon D800 // Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR
 
Det var ju såå fint höstväder i söndags! Då måste man ju bara passa på att gå ut, så jag och Tobias tog med Elton till Bokedalen. Gillar det stället, speciellt på våren och hösten, men vi borde ha gått en annan väg för den vi gick nu låg för det mesta i skuggan av ett berg inne i en granskog, vilket är mysigt det med, men fick inte sett alla fina färger lysa upp i solen så mycket då. Får komma ihåg det till nästa gång. Blev iaf en väldigt lång och härlig promenad :)) 
 
Har känt sen i söndags att jag inte mått helt bra och idag i skolan har jag haft väldigt ont överallt, i huvudet, ryggen och leder. Kändes verkligen som att jag skulle få feber och nu ikväll visade det sig att jag hade fått det.. Usch, vill inte vara sjuk :/ 

Men usch då, krya på dig!

Svar: Tack så mycket!
Johanna Fåglund

Så fina färger! Hösten är helt magisk :D

Svar: Det är den verkligen! :D Synd bara att det förvinner så fort.
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: