27

Idag är det 30 november, vilket betyder att det är min födelsedag! Dagen kommer spenderas mestadels på praktiken och sedan ska jag och Tobias laga god mat och se på film. Det blir mysigt :)) Till helgen blir det mer firande med middag hos mamma och pappa på fredag och restaurangbesök och Liseberg på lördag med kompisar för att fira mig, Sandra och hennes kille som också fyller/fyllt år. Ska bli roligt! 
 
Här under har jag samlat ihop några bilder på mig från 1989 till 2016. Känner ni igen mig? :p 
 

Grattis! :D

Svar: Tack!! :))
Johanna Fåglund

Grattis! Hoppas att du får en toppendag! :D

Svar: Tack så mycket! :D
Johanna Fåglund

Vad fin du är, och kul med kollaget med bilder genom åren :) Grattis till dig! :D

Svar: Tack så mycket! Kul att du tycker det:))
Johanna Fåglund

Anna%2520ML%2520Holm

Grattis!!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: