Ute med mitt macro

Två fjärilar började flyga med varandra. Det är inte så lätt att fota dom när dom flyger :p Den översta blev någorlunda skarp iaf. 
Nikon D800 / Tamron AF SP 90/2,8 Di VC USD Macro 1:1
 
Alltså det här härliga vädret bara fortsätter! Igår hade jag en ledig dag och då passade jag på att fota massa. Tre gånger var jag ute med kameran! Här över är bilderna från första gången när jag tog en promenad med Elton i änggårdsbergen. Hade bara med mitt macroobjektiv då. Som jag saknat att fota alla små kryp och grejer! Fast jag hittade inte så många kryp att fota igår, mest fjärilar, men fyra ormar såg jag! Tror det var några snokar och kanske någon kopparorm/ödla, fast dom försvann så fort så jag hann inte fota. 

Så sjukt fina bilder :D

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Åh men wow, vilka bilder :) Min favorit är sista!

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Jag har aldrig sett en orm, ever!

Svar: Jag hade typ aldrig sett någon heller förrän för bara några år sen, nu tycker jag dom dyker upp hela tiden haha :P
Johanna Fåglund

Helt otroliga bilder! :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Vad fina bilder! Men fyy så många ormar vill jag aldrig någonsin stöta på haha.. Jag tycker dom är så obehagliga!

Svar: Tack så mycket! Hehe jag tycker mest det är läskigt för Eltons skull, en gång hamnade han framför en huggorm när han nosade runt! :o Som tur var hann jag se det i tid och kunde dra bort honom!
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: