Sol och blommor

Nikon D800 / Nikon AF 85/1,8G
 
Jag och Tobias tog en promenad nu ikväll här i området. Det finns några fina, rosa träd här borta nu som jag tänkte fota för över en vecka sen, men så blev jag ju sjuk och sen var vädret inte bra. Men nu fick jag äntligen fota där! 
Kommer ni ihåg i vintras när Tobias fotade en bild på mig när jag blåste snö från händerna? Jag kom på att jag vill ha en sån bild på mig från varje årstid, så vi passade på att ta en likadan nu, fast när jag blåser blomblad istället. Får inte glömma att fota sånna bilder till sommaren och hösten också! 

Vilken rolig idé, hoppas på likadana bilder i sommar och höst också :D Sista bilden, så himla fin!

Svar: Ja, tänkte det kunde vara kul. Gillar sånna årstidsbilder, har några andra på gång också där jag bara har sommar kvar att fota, fast inte på mig själv då :p Tack så mycket!
Johanna Fåglund

svar: Du kanske kan få hjälp att fota vinterbild från i år också? Så du har från alla årstider från 2016? :) En annan idé bara. Åh va kul med dom andra bilderna, måste få se vad du menar för slags bilder tills sommarn :D

Svar: Vinterbilden på mig är från januari 2016 om det var det du menade, blir bara en annan hårfärg på den än dom andra :)) Hehe, dom kommer dyka upp i sommar efter jag har fotat dom sista bilderna!
Johanna Fåglund

Vilken rolig idé med en bild för varje årstid :) Antar att det blir löv på hösten, vad blir det i sommar?

Svar: Ja, precis, i höst blir det löv och till sommaren blir det nog sånnadär maskrosfrön som flyger om du vet vad jag menar haha :P
Johanna Fåglund

fina bilder

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Åh vad fina bilder :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Vilken rolig ide! :) alltså de där små rosa rackarna är ju allt för vackra.

Svar: Ja, verkligen! :))
Johanna Fåglund

men gud tjejen vad vacker första bilden är. drömsk <3

Svar: Åh, tack :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: