Nattfotosäsongen snart över

Nikon D800 / Nikon 50mm 1.4G 
 
Nu är snart säsongen för nattbilder över. Tråkigt på ett sätt, men såå härligt nu när det är ljust så länge! Ibland är det också bra att få lite pauser, så man inte förfotar sig på något :p Denna bilden fotade jag för nästan två månader sen, men har inte visat den innan. Det var den första bilden jag tog den kvällen och där jag fick se hur mycket norrsken det verkligen var. Råkade ha lite för blå vitbalans på denna, men jag tyckte det blev rätt bra åt det blåare hållet ändå.
Det kommer finnas mycket annat roligt att fota nu istället när det börjar bli grönt och fint ute. Landskap är det jag helst vill fota nu, och macro! :)) 

Åh vad fint! Kommer sakna dina nattbilder nu under sommaren, men får väl kolla igenom de gamla inläggen så länge ;)

Svar: Tack så mycket! Kommer kanske dyka upp någon nattbild i sommar ändå från tidigare tillfällen som jag inte visat innan bara för att få lite variation ibland:))
Johanna Fåglund

Hej Johanna!
Magnus från Kamda här,

Jag är i behov av bra inspirationsbilder och artikel till Haida's 100 mm system främst gråfilter.
Hör av dig om du är intresserad.
Vänligen Magnus

Så otroligt fin bild :D

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: