Kanadagåsbebisarna

Så här ser dom ut när dom springer, så gulligt med vingarna ut sådär :p 
 
Nikon D800 / Nikon AF-S 70-300mm F4.5-5.6G IF-ED VR
 
När jag var ute i änggårdsbergen i förrgår såg jag massa små söta kanadagåsungar, men eftersom jag hade Elton med mig ville jag inte sätta mig och fota dom just då för dom hade antagligen blivit skrämda. Så när Tobias kom hem från jobbet åkte vi upp dit utan Elton för att fota. 
Dom är ju så himla söta och inte alls rädda när vi satt och fotade. Ibland kom dom för nära för att jag ens skulle kunna få fokus på dom. Mamman och pappan stod där också och passade dom, men var snälla och lät oss sitta och fota en stund :)) 

men orkar knappt vilka söta små dunbollar!! <3

Svar: Haha jaa :D
Johanna Fåglund

Sandra

Quack! ❤️

Svar: Pip pip lät dom mer :P
Johanna Fåglund

Superfina bilder! :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Hoppas du får en underbar kväll med sol & lycka till med din fina blogg! Kram <3

Svar: Tack, detsamma! :))
Johanna Fåglund

Så himla söta :)

Svar: Jaa :D
Johanna Fåglund

Jösses vilka sötnosar! Hehe man kan riktigt se deras personligheter på bilderna .:)

Svar: Haha jaa, sista bilden tycker jag ser så rolig ut för dom är så lika, fast ändå olika :p
Johanna Fåglund

Åh vad gullligt! <3 Vilka små småttingar. Jättefina bilder.

Svar: Ja, dom är jättesöta! Tack!!
Johanna Fåglund

Men åååh vad söta :) Gulligt att de kom så nära! Superfina bilder :D

Svar: Ja, det var kul att dom vågade! Tack :D
Johanna Fåglund

Men guuuu så söta❤️ Fina foton som alltid!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Åååh, så fina!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Men Gud så dödligt söta!!!!! Man vill ju bara gosa ihjäl dem <3

Svar: Haha jaa :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: