Härliga dagar

Nikon D800 / Nikon 50mm 1.4G / Nikon AF 85/1,8G
 
Vilket sommarväder vi har nu då! Hur varmt som helst och det är bara början på maj :D Såå härligt! Var några dagar sen jag uppdaterade här nu och jag har några nya bilder att visa iaf. Dom här över är från kvällspromenaderna med Elton igår och idag. Vi passar honom nu i några dagar.
Älskar verkligen att fota dom rosa blommorna, hoppas dom inte ramlar av på länge :p Kommer säkert gå tillbaka imorgon igen i kvällsljuset och fota dom när jag inte har en pojkvän med mig som tycker att jag är jobbig när jag ska stanna så länge :p Trädet är precis här utanför, så det är ju nära och bra! 

åååhhh, så fina bilder! Vårblommor är verkligen underbara :)

Svar: Tack :D Jaa, verkligen!!
Johanna Fåglund

Åh så fina bilder! Vi har ett sådant träd precis utanför porten så jag kommer kunna stå på vår altan och fotografera, väntar ivrigt på att blommorna ska slå ut nu! :D

Svar: Tack! Åh, så bra med ett så nära! Dröjer nog inte länge tills dom slår ut nu. Här slog det trädet på bilderna ut typ igår :p
Johanna Fåglund

Vilka söta bilder, håller med om att vädret just nu är underbart. :)

Svar: Tack! Jaa, visst är det! :D
Johanna Fåglund

Underbara bilder. Elton! <3

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Så härliga, somriga bilder! älskar verkligen vädret nu :)

Svar: Tack! Jag också :D Hoppas det blir mycket sånt här väder i sommar!
Johanna Fåglund

Vill också ha ett träd med rosa blommor här någonstans!

Svar: Här finns det massor. Du får gå ut och leta :))
Johanna Fåglund

Mysigt att vara Elton-vakt :)
Så vackert med rosablommande träd :)
Härliga bilder :D

Svar: Ja, det är det :)) Tack!!
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: