Vinnaren

Vinnarbilden fotad av Sara Winbro 
 
Nu har jag gått igenom bilderna jag fick in i tävlingen och har valt ut en vinnare! Det blev Sara Winbro med denna fina vinterbilden som har vunnit ett egetdesignat mobilskal från Themobilestore.se. Tycker verkligen om att solen ser så varm ut bland alla dom andra kalla färgerna. Grattis :)) 

Skitsnyggt foto!

Svar: Visst är det :))
Johanna Fåglund

Wiie, min klasskopmis ju!! Hon är så duktig, grattis till bästa Sara :D

Svar: Vad kul :p Det är hon, gillade denna bilden väldigt mycket :))
Johanna Fåglund

Grattis till henne! :D

Grattis till henne, så fin bild :)

VERKLIGEN jättetjusig bild av naa =)...håller me dom att solen gav en härlig elements kontrast!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: