Sista mars

Från sommaren 2015 
Nikon D800 / Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR
 
Jag har ju glömt av att göra min tredje sminkning till mitt tema som jag lägger upp i slutet av varje månad och nu är det ju sista dagen i mars. Tänkte igår att jag skulle göra den idag, men när jag kom hem idag var jag såå trött och hade ingen tanke på sminkningen, så jag får göra den i helgen istället :))
Vilken disneyprinsessa hoppas ni på att det blir denna gången? :p 

Vilken underbar bild! Så vackert!

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Mulan! :D
Och jättefin bild - som alltid! <3

Svar: Hon kommer, fast inte denna månaden :p Tack!! :))
Johanna Fåglund

Allvarligt alltså - dina bilder... <3. Så vackert!!

Svar: Tack!! :D
Johanna Fåglund

Rapunzel!

Svar: Henne ska jag göra, men inte denna gången :P
Johanna Fåglund

Snygg bild :)

Svar: Tack!! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: