Härliga vår

Nikon D800 / Nikon AF 85/1,8G
 
Såå härligt vårväder det har varit nu! Älskar verkligen när våren börjar komma på riktigt med värmen och alla blommorna som ploppar upp. Har en del krokusar här utanför huset, i fredags när jag kom hem var det så fint ljus på dom så jag åkte upp och hämtade kameran och sen satt jag och fotade en stund. Har längtat efter att få ta sånna här bilder igen :)) 

Så underbart väder :)

Svar: Jaa :D
Johanna Fåglund

Så fint! Jag har också längtat efter att ta härliga vårbilder i solskenet meeeen det började nyss att vräka ner snö utanför...suck!

Svar: Åh, kul ;o eller inte... Men det försvinner säkert snart igen.
Johanna Fåglund

Åh härliga bilder! Jag längtar också till vårgrönskan och ljuset och värmen och att få gå ut och fånga det på bild! <3

Svar: Tack! Jaa, det är såå härligt! :))
Johanna Fåglund

Jättefina bilder! :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Och här snöar det :(

Svar: Åh, vad tråkigt ;/
Johanna Fåglund

Och här snöar det i massor och är fortfarande helt vitt ute. Buhu!

Svar: Vad tråkigt :(
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: