Halsband

 
Igår kväll gjorde jag detta halsbandet till min mamma. Tycker det är kul att göra drömfångare och när mamma ville ha ett sånt halsband tänkte jag att jag skulle kunna göra ett. Det var rätt pilligt att göra en så liten, har bara gjort större innan, men jag tycker att det blev rätt bra till slut ändå och mamma blev nöjd med det, så det var ju bra :)) 

Åh vad fint!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Väldigt fint förstår att det var pillrigt. Duktig du är!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Åh det var fint! Skulle också vilja ha en sån! :)

Svar: Tack! :)) Testa att göra ett! Sök på Youtube hur man gör en drömfångare bara :))
Johanna Fåglund

Det ska jag göra :) tack för tips!

Vad fint det blev, förstår att hon blev nöjd :)

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: