Glad Påsk

 
Hoppas ni alla får en bra påskhelg! Ska ni göra något speciellt? Själv har jag ingenting planerat, men blir säkert någonting :))
Fotade lite påskbilder på Elton för en stund sen. Han ser lite så jättenöjd ut, men han fick ju godis, så det var nog inte såå jobbigt att sitta modell en liten stund ändå :p Just nu ligger han vid mig och sover, så mysigt :)) 

Aaaaaw!!! Gosigaste Elton 😍 Glad Påsk till er!

Svar: Hehe jaa :)) Detsamma!!
Johanna Fåglund

söt bild :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Glad Påsk och Elton är så söt :D

Svar: Detsamma! Ja, det är han :D
Johanna Fåglund

Åh sån fin modell! Hoppas din helg med är bra, även om vi inte firar megamycket ;)

Svar: Det har den varit :)) Firar inte heller direkt, men det är härligt att vara lite ledig :p
Johanna Fåglund

Han är ju så söt :) Superfin påskbild :)

Svar: Jaa! Tack :))
Johanna Fåglund

Hihi men så söt bild :D Hoppas du har haft en bra påsk :) Kram

Svar: Tack!! Det har jag haft, hoppas du också haft det :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: