Fjärilen

Nikon D800 / Tamron AF SP 90/2,8 Di VC USD Macro 1:1
 
Det är inte jättebra med uppdateringen här på bloggen, men jag har haft rätt mycket i skolan nu. Försöker hitta gamla bilder att lägga upp, men vet inte vad ni vill se. Så jag tänkte fråga er vad ni tycker mest om att se för bilder som jag kan lägga upp när jag inte har något nytt (typ landskap, macro, porträtt eller nåt annat)? Jag har också många bilder jag inte visat, så om det är något speciellt tillfälle ni hade velat se fler bilder från får ni gärna komma med förslag.
  
Imorgon kommer iaf ett inlägg som kanske är lite kul för er, så håll utkik :)) 

Så fin bild! Vad pluggar du? :)

Svar: Tack! Jag läser till förskollärare :))
Johanna Fåglund

Så underbar bild!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Riktigt vacker bild! :)

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Så fin bild! Jag älskar dina naturbilder!

Svar: Åh, tack! :D
Johanna Fåglund

Vilken otroligt underbart vacker bild alltså! <3 Gud så fin. Vill ha den på väggen!

Svar: Åh, tack så mycket :D
Johanna Fåglund

Härliga vårbilder hade vart roligt att se... Längtar efter våren hehe

Svar: Vårbilder kommer det :)) Får kanske ta och leta upp lite gamla om jag inte hinner gå ut och fota :p
Johanna Fåglund

wow vilken bild!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Jag röstar på landskap! =] Mycket fin bild på fjärilen

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: