Februarinatt

Nikon D800 / Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR
 
En till bild från norrskenet jag fotade för två veckor sen. Lisa lånade min gamla D80 och Tobias stativ för att fota med. Tyckte det såg fint ut upplyst av månen med norrskenet i bakgrunden :)) Hoppas det kommer iaf ett bra tillfälle till nu i vår att fota norrsken, helst utan måne också :p 

Så vackert!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Helt sjukt vad fin bild!

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Wow vad cool bild!

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Så vackert!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

så vackert

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Oj så fint. Den månbelysta snön ger nästan en känsla av månlandskap! Och så norrskenet och stjärnorna till det. <3

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

så häftigt att ens se norrsken någongång! sällan här i sthlm :(

Svar: Ja, det är jättehäftigt! Om du inte gillar sidan "norrsken" på facebook redan, så gör det! Det syns faktiskt uppe i sthlm lite då och då och på den sidan får man bra förvarningar :))
Johanna Fåglund

Alltid lika härliga bilder och vilken klara färger du får till med dina bilder =)... sådana bilder jag gillar att kolla på!!
TREVLIG HELG på dig nu, fota på vetjaaa *S*

Svar: Tack så mycket! :D Detsamma!
Johanna Fåglund

Snyggt! Skuggan från månen vart läcker ändå :)

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

´WOW vad häftig bild!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: