På väg!

Geiranger, Augusti 2013
Nikon D800 / Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR 
 
Det här är ett tidsinställt inlägg eftersom jag antagligen kör bil när detta kommer upp, eller om vi har bytt och Tobias kör. Jag brukar alltid börja, så tar han över sen :p Om allt har gått som planerat borde vi vara typ halvvägs, fast det är sista halvan som brukar ta längst tid då vi inte åker motorvägen efter Oslo och för att det finns så många fina ställen att stanna på när man kommer upp bland alla fina landskap. Så vi räknar med att vara framme ikväll. 
Vi är på väg upp mot Stryn först där vi ska bo på en camping en natt innan vi åker vidare mot Åndalsnes imorgon där vi ska stanna resten av dagarna :)) 

Vad roligt! :D
Ser fram emot att se många bilder att bli avis på senare :P Ha det så bra.

Svar: Har redan fotat massa så det kommer bli en hel del bilder :))
Johanna Fåglund

Min dröm att åka till sommar!!! Tanka energi :) och få se midnattssolen :) valsafari ( utan att dyka efter kungskrabbor för att äta dom sen )...

Svar: Det är såå härligt här i Norge! Fast midnattssol är det inte just här, solen går ner vid 23.30 typ :p
Johanna Fåglund

åh hoppas ni har det bra! ni kommer nog få se helt otroliga vyer där borta ;)

Svar: Det har vi haft! Är ju helt galet fint där :) men nu är vi nästan hemma igen.
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: