På en bergsklippa

Canon 6D / Canon 50mm 1.8 
 
Jag har inte redigerat något i helgen, men tänkte att jag ska sätta igång snart igen med mina norgebilder. I fredags hade vi mamma och pappa över på middag och åt vinfondue, hur gott som helst! Idag har jag varit hemma hos Sandra och Joel, fikat och pratat massa :)) 
Här över är en bild jag fotade på Tobias när vi var uppe på Romsdalseggen. Ser ni honom? :p Ni ser kanske att den är fotad med en Canon, det är Tobias kamera som jag använt för att jag skulle ta med 50mm. Mitt 50mm tror jag är trasigt (märkte det där uppe på berget), det händer ingenting när man drar upp bländartalet, utan den är fast på 1.4 hela tiden även om det står att det är något annat. Får se om det går att fixa på något sätt eller om jag måste lämna in det på lagning ;o 

Herregud så vackert!! <3 <3 älskar dina foton!! Blir så glad av dem!

Svar: Tack! Åh, vad roligt att höra:D
Johanna Fåglund

Åh vad fint!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: