Månen

Nikon D800 / Nikon AF-S 70-300mm F4.5-5.6G IF-ED VR
 
När jag var ute med Elton igår kväll fick jag syn på månen som var på väg upp, stor och helt orange var den. Jag hade ju inte kameran med mig, så när jag och Elton var klara med våran promenad hämtade jag kameran och gick ut igen till ett ställe här utanför där man har ganska bra sikt åt det hållet månen var. Den hade kommit lite högre upp än när jag såg den först, men det var ändå fint :)) 
Nu ikväll blir det bio med Pernilla. Ska se The Conjuring 2. Någon som sett den? 

Sandra

Hoppas ni får en mysig kväll finingar! ❤️

Svar: Det hade vi :)) Bara att jag antagligen kommer bli hemsökt av en nunna nu, men det är ett senare problem:))
Johanna Fåglund

Månen vad så himla fin igår..kikade en lång stund. Fint fotat!

Svar: Jaa, det var den verkligen! :)) Tack!
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: