Finaste mormor

 
Igår lämnade min älskade mormor oss. Nu är hon på ett bättre ställe och slipper att ha så ont som hon haft den sista tiden och fått träffa sin mamma igen som hon ville. Hon fick i alla fall spendera sina sista dagar hemma med morfar och sina barn. På kvällen igår samlades släkten hemma hos mormor och morfar för att säga ett sista hejdå. Det var riktigt jobbigt och är det fortfarande. 
Kommer sakna dig såå mycket mormor! <3 

Jag beklagar sorgen.

Svar: Tack!
Johanna Fåglund

Usch vad jobbigt :,( det är en sån hemsk smärta att mista sina nära <3 massa kramar till dig

Svar: Ja, det är det verkligen! Kram!
Johanna Fåglund

Agneta Algulin

❤️

Svar: <3
Johanna Fåglund

Sandra

Du vet att jag finns här för dig, alltid, vilken tid på dygnet som helst! ❤️

Svar: Tack Sandra! Det vet jag <3
Johanna Fåglund

Beklagar verkligen! De är så tungt att förlora dom, men vilket långt och fint liv dom haft <3

Svar: Tack! Jaa, är glad att hon fick leva så länge i alla fall! Fast det sista halvåret har varit väldigt jobbigt för henne med mycket smärta :/ Men nu slipper hon det..
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: