Dessa landskap <3

Nikon D800 / Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR 
 
Har gått igenom och rensat bland alla bilder jag fotade under Norgeresan. Fotade över tusen bilder, har raderat typ tvåhundra och kommer säkert bli fler när jag går igenom dom igen när jag ska redigera. Känns onödigt att ha halvbra eller flera liknande bilder när dom tar så mycket plats, blir segt att kolla igenom bilderna då också. 
Här över ser ni en bild från ett ställe en liten bit ifrån våran första camping utanför Stryn. Vattnet är helt klart och turkost överallt. Hur fint som helst verkligen! Blev många stopp på vägen :p 

Otroligt vackert!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Åååh <3 vilka underbara färger!

Jag är verkligen inte bra på att rensa och radera foton. Har alltid så svårt att välja vilken som ska vara kvar när jag har flera liknande. Antar att det har lite med mitt tillstånd att göra just nu, vilket kan göra det svårt att fatta beslut och välja i allmänhet. Det är något jag tränar på :)

Svar: Tack! :)) Det är inte så lätt att veta vilka bilder man vill spara eller inte, jag jämför ibland bilderna sida vid sida om jag har flera liknande. Förr sparade jag allt, men mina bilder är så himla stora så jag hade fått ha massor av externa hårddiskar om jag inte rensade :p
Johanna Fåglund

Såå vakkert!! <3

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Magiskt vackert :) Vill också åka till Norge någon gång :)

Svar: Tack! Det borde du göra, är verkligen såå häftigt med alla berg och fjordar :D
Johanna Fåglund

Så otroligt vackert!!! Älskar dina foton! <3

Svar: Tack så mycket :D
Johanna Fåglund

Såå fin bild, ser verkligen fram emot att se fler från Norgeresan!

ÄLSKAR verkligen landskap som dessa, skulle utan tvekan kunna flytta ut mitt i ingenstans och bara fota, äta och sova typ om jag hade det där utanför dörren haha ;)

Svar: Tack så mycket! Haha det hade inte varit fel :p
Johanna Fåglund

Erik

Kan tänka mig att det blir en hel del bilder på en sådan resa, Norge verkar vara drömmen för landskapsfoto. Har du någon särskild rekommendation på destination i Norge för att fånga dessa otroliga landskap?

Fantastisk bild med skarp komposition för övrigt!

Svar: Det är det verkligen! Vi var uppe vid Stryn och åkte sedan vidare förbi Geiranger och Trollstigen mot Åndalsnes där vi bodde några nätter. Allt där runt omkring är hur fint som helst! Vi hittade många bra platser genom street view på google maps :)) Tack så mycket :D
Johanna Fåglund

Så vackert! Förstår om ni stannade till flera gånger. Fin bild! :D

Svar: Hehe jaa, det tar lite längre tid att åka där än vad man tror för att man måste stanna överallt :p haha.. Tack!!
Johanna Fåglund

Åh Wow!! Så vackert!!!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: