Skåne Roadtrip II

Andra och sista delen av våran roadtrip i Skåne 20 juli. Efter att vi varit i Kullaberg åkte vi vidare ner till Malmö och stannade för att fota Öresundsbron och efter det fortsatte vi ner till Skanör Falsterbo. Jag har varit där en gång tidigare i juli för tre år sen och då var det nästan tomt på folk, men nu var det massa (kan kanske bero på vädret :p). Vi låg på stranden i kanske 40 minuter, sen kände vi att vi ville åka vidare. Nästa stopp blev Smygehuk som är Sveriges sydligaste udde. Sen var klockan halv sju och vi började åka hemåt igen. Det såg ut att bli en fin solnedgång och solen gick ner lagom tills vi kom till Varberg, så vi svängde in där och gick ner till vattnet för att fota. Efter solen gått ner och vi börjat åka igen såg jag månen som var på väg upp, och tog några bilder på den också från bilen. Vid 23-tiden var vi hemma igen efter en bra dag i Skåne :)) 
 
Nikon D800 // Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR // Tamron AF SP 90/2,8 Di VC USD Macro 1:1

Din blogg blev nominerad i min Veckans blogg tävling ☺ Nu är tävlingen avslutad, gå gärna in och se om just du vann 😃🌸

Svar: Oj, vad roligt! Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

jätte fina bilder :D

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Vilka fantastiska bilder!

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Så fina bilder :D

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Vad mysigt det ser ut :) Jättefina bilder som alltid

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: