Lilla sandmonstret

Nikon D800 // Tamron AF SP 90/2,8 Di VC USD Macro 1:1
 
I onsdags gick jag och mamma ner till den stora stranden i Källsjö med Elton så han fick springa av sig lite. Han kan springa riktigt fort den lilla. Jag tog några bilder på honom och han ser så rolig ut :p På min instagram finns det även en video på när han springer i slowmotion, ni kan se den här eller om ni söker på mig i appen, johannafaaglund

så söt

Svar: Jaa :))
Johanna Fåglund

Herlige bilder!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Men dödssöt eller?!?!?

Svar: Visst är han 😃
Johanna Fåglund

dessa bilderna är så söta!!

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Super skutt :D vilken söt liten krabat.

Svar: Haha ja, visst är han :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: