I skogen

Nikon D800 // Nikon AF 85/1,8G
 
När jag och Lisa var ute och fotade porträtt i söndags såg vi detta fina rådjuret ståendes i skogen i perfekt motljus. Vi gick upp i skogen för att komma lite närmare och den stod kvar och lät mig fota några bilder innan den gick iväg. Det var snällt tycker jag :p 
Det är något speciellt med att fota vilda djur ute i naturen, älskar det :)) 

Åh! Wow vilken grej! Riktigt läcker bild dessutom :)

Svar: Ja, det var kul :)) Tack så mycket!
Johanna Fåglund

Anonym

Fantastisk bild! 😍

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Otroligt vacker bild, superfint ljus och komposition :) Det är verkligen något speciellt att fota djur i det vilda :)

Svar: Åh, tack:)) Ja, det är det verkligen!
Johanna Fåglund

Wow! Hur mäktigt. Vad tycker du om ditt objektiv förresten? Håller på att dividera vilket 85mm jag ska satsa på :)

Svar: Det var det :)) Jag är väldigt nöjd med det objektivet, autofokusen är väl inte helt perfekt varje gång på största bländaren på lite längre håll, men det är inget som jag tycker har varit jobbigt eller så :p
Johanna Fåglund

Kodak moment deluxe! Vacker bild!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Så fint! :D

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Sjukt vacker bild :)

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Älskar denna bilden :)

Svar: Tack så mycket Alma :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: