Winter Wonderland

Nikon D800 / Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR
 
Det är såå himla fint med all snö ute nu! Det ligger över alla träd, så det är helt vitt och extra fint idag när det var soligt också. Såklart hann jag inte packa med kameran imorse, så jag hade två timmar i stan idag i allt det här fina, utan kamera!! ;o Men imorgon kommer jag nog hinna fota lite, så hoppas snön ligger kvar på träden. 
Dom här bilderna fotade jag igår på morgonen. Gick upp här i skogen med Elton, men det var ingen bra idé. Jag fick bära honom i ena armen och kameran i andra för han försvann nästan i snön :p Satte ner honom i mina fotspår för att mitt filter blev immigt (därför dom två understa är lite suddiga) och han började vandra iväg i snön, såg så gulligt ut, men det verkade som att han ångrade sig lite sen (andra bilden) :P 

haha sjönk verkligen ner helt i snön, så sött <3

Svar: Haha ja :p
Johanna Fåglund

Gud så vackert.. Som en vintersaga! Djup snö för en liten vovve! <3 Underbara bilder - blir så inspirerad. :)

Svar: Tack! Det är verkligen fint ute nu :))
Johanna Fåglund

älskar det! Vi ska faktiskt göra en familjefotografering i helgen. Jag och min sambo har varit tillsammans i 7 år och det finns INGA bilder på oss tillsammans!!! Skandal,.. men nu jävlar och Bonzo ska också vara med naturligtvis :D

Svar: Då är det på tiden nu då! :)) Finns faktiskt inte så jättemånga bilder på mig och Tobias heller med tanke på hur mycket jag fotar, men har försökt bli bättre på att ta sånna bilder :p
Johanna Fåglund

Så fint :D

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: