Vinterskog

Nikon D800 / Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR
 
En vintrig bild som jag fotade på min långa promenad förra veckan. Nu ser det inte ut såhär längre, all snö har regnat bort. Gick förvånansvärt fort faktiskt för all denna snön att försvinna. Det såg i alla fall ut såhär i några dagar, så nu är jag nöjd med denna vintern, nu kan våren börja :D Såhär såg det ut 9de februari förra året, man kan ju hoppas på att våren lika tidig i år igen :p 
 
Ikväll bjöd vi mamma och pappa på middag här hemma i vårat nyrenoverade kök. Gjorde helstekt fläskfilé i ugnen med citron och vitlök, klyftpotatis och en vitlökssås. Det var inget som vi hade gjort tidigare (förutom potatisen då) och det blev verkligen hur gott som helst! Och till efterrätt hade jag gjort hallonmousse. Blev en väldigt bra kväll :)) 
Förresten, vill ni se före och efterbilder på köket? 

åh så härlig vinterbild. vill gärna se före-efter bilder på köket :)

Svar: Tack! Då ska jag lägga upp det :))
Johanna Fåglund

Såå fin bild!
Och jag vill gärna se köket! Älskar före & efterbilder :))

Svar: Tack! :)) Det gör jag med, ska se om jag hinner lägga upp det senare idag :p
Johanna Fåglund

Fin bild.

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Så otroligt vackert det var med all snö och så tråkigt att den är borta igen.

Ja, vi vill se före- och efterbilder på köket :P

Svar: Jaa, det var det verkligen! Jag tycker det är bra att den försvann så fort iaf. Så nu kan det bli vår istället :p Ska lägga upp några sånna bilder då :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: