Sminktema 2015 - Alla stjärntecken

Ni kanske kommer ihåg att jag höll på med ett sminktema där jag gjorde en sminkning i månaden inspirerad av varje stjärntecken. Har nog verkat som att jag slutade med det eftersom jag inte har lagt upp någon sen i somras, men jag har faktiskt gjort dom. Har bara inte blivit av att jag lagt upp dom på bloggen för jag har blivit så missnöjd med typ hälften av dom. 
Det här var inget bra tema för mig, fast jag tycker att det är kul att ha ett tema med 12 sminkningar, så jag kommer fortsätta med det i år. Jag har inte riktigt bestämt mig för vad än, men jag tror att jag vill ha något med olika färgkombinationer för varje månad. Har ni några förslag så får ni gärna skriva dom :)) 
 
Här kommer alla sminkningarna. 
(Vill ni se mitt tema från 2014 finns det här)
 
Det är flera som jag inte tyckte blev så bra, men så är det ändå några som jag blev lite mer nöjd med. Lejonet och Oxen är dom jag tyckte mest om och skytten som är mitt egna stjärntecken blev jag också rätt nöjd med. Vilken tyckte ni om mest? :))
Men hoppas att nästa tema går lite bättre :p 

superfina! gillar också oxen och lejonet mycket, men också skorpionen :) Kräftan gillar jag också!

Svar: Tack så mycket Alma :))
Johanna Fåglund

Jag tycker det blev super fint och du är verkligen duktig! :)

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Vilken rolig ide :D

Svar: Ja, det är rätt kul att göra :p
Johanna Fåglund

Jag måste nästan säga att Tvillingarna är min favorit för att det är mitt stjärntecken men jag gillar verkligen Stenbocken! Den framhäver ögonen så fint :)

Svar: Tack så mycket! Tvillingarna var den svåraste att komma på något bra till, var nära på att göra om den för att jag inte tyckte att den passade :p
Johanna Fåglund

Wow, det fanns ju några riktigt fantastiska sminkningar här! Bra jobbat asså, så coolt. :D

http://emmasspeciella.blogg.se

Svar: Åh, tack så mycket! :D
Johanna Fåglund

Gillar alla faktiskt! Kräftan, mitt eget tecken, var jättefin!! Lejonet - älskar!

Svar: Åh. tack! :D
Johanna Fåglund

Skytten och tvillingarna är mina favoriter, alla är jättefina! <3

Svar: Tack så mycket! :D
Johanna Fåglund

Så coolt! :D

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Jag tycker de blev supercoola allihopa! ^^

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

WOW

Svar: :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: