Vattenfallet

Nikon D800 / Nikon 50mm 1.4G 
 
Tittade lite på mina bilder från när vi var i Norge sist och hittade en bild som jag hade börjat redigera, men inte gjort klart. Jag hade tagit flera bilder med mitt 50mm som jag hade satt ihop på samma sätt som en panorama, fast både på bredden och höjden. Så jag gjorde klart den bilden nu. Längtar efter att fota i Norge igen! Förhoppningsvis blir det till sommaren :)) 

Så otroligt vackert! Vad du är duktig på att fota :)

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Vilken cool och vacker bild! ;)

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

superfint! :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Vilken vacker bild!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Wow vad fin!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Hej!
Otroligt fin bild. Måste ha varit en riktigt härlig upplevelse att se det där i verkligenheten?

Svar: Tack! Det var det :D
Johanna Fåglund

Vackert. Skulle vilja åka runt i Norge och fotografera :D

Svar: Tack! :)) Det är verkligen hur kul som helst!
Johanna Fåglund

Jag dööör vad fint!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Så galet fint i Norge! Superfin bild! :)

Svar: Ja, visst är det! Tack :D
Johanna Fåglund

Magiskt 👍

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: