Tre sommarbilder

Nikon D800 / Tamron AF SP 90/2,8 Di VC USD Macro 1:1
 
Längtar tills alla färger kommer fram ute. Enligt mig är februari en av dom tråkigaste fotomånaderna (tillsammans med november) och det brukar inte bli så mycket fotande under just denna månaden. Har ni också någon sån månad som ni alltid brukar fota mycket mindre? 

längtar också till våren och färgerna! Säger som du, februari och november är värst, haha :)

Svar: Haha ja, det är sånna där tråkiga "mittemellan-månader" :p
Johanna Fåglund

November är absolut värsta månaden på hela året, därefter kommer januari och februari. Mars och april kan vara rätt tråkiga också innan våren verkligen kommer - men det börjar i alla fall bli ljust igen på riktigt då!

Så vackra blåklockor! Gud vad jag längtar till våren.

Svar: Om våren är tidig tycker jag mars och april är härliga när det börjar komma fram färger och bli ljusare ute :))
Johanna Fåglund

Fina bilder :-)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Åh, vilka fina bilder!! Längtar också!!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Åh så fint! Ja jag är trött på alla snömotiv, kan ju inte gå ut och fotografera olika motiv utan att de ska likna varandra :) Vill ha vår och färg :D

Svar: Tack :)) Det är ju så fint med snö, men det är härligt när alla färger kommer fram också.
Johanna Fåglund

Fint! Jag tycker annars det är väldigt fint att fota även i februari och november, jag gillar nämligen det dystra och färglösa, jag tycker det kan göra sig jättebra på bild. Men det bästa fotoklimatet är nog ändå i, typ, april och i augusti. :)

Svar: Det kan absolut bli bra bilder dom månaderna också, men mina bilder gör sig bäst i färg :))
Johanna Fåglund

Så fina bilder! Gud vad jag längtar till våren och alla blommor nu!

Svar: Tack! Jag med!! ;o
Johanna Fåglund

Ja, det är ju helt sant, bilderna du har i headern skulle jag till exempel inte kunna tänka mig i svartvitt, färgen är så himla viktig där!

Svar: Ja, precis :)) Svartvitt är inte min grej, men jag tycker ändå att bilder andra fotar i svartvitt kan vara riktigt bra.
Johanna Fåglund

Nu längtar man ju inte alls efter vår/sommar xD
Fina bilder som alltid. Hmm jag har mina down perioder men skulle inte säga att de kommer någon speciell månad men klart att vinter är seg då det blir mörkt tidigt och man kommer hem sent på kvällarna :P

Svar: Tack! :)) Aa, kan ju komma när som helst, men för mig brukar alltid november och februari vara väldigt dåliga på fotofronten :P Tur att det börjar bli ljusare nu iaf!
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: