Silhuett i solnedgången

Nikon D800 / Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR
 
Ännu en bild från när jag och Tobias var ute vid Askim i solnedgången i januari, var ju såå fint. Det är Tobias som fotat denna bilden på mig när jag försökte att inte halka. Var ganska halt, men jag klarade mig utan att ramla iaf :P  
Imorgon blir det en hel pluggdag hemma, har massa att skriva. Är näst sista veckan på första kursen redan! ;o 

De var snabbt jobbat :o läser till förskollärare i Västerås och första kursen pågår fram till mitten på mars ungefär.

Svar: Ja, vi har en kurs i taget som är 5 veckor lång. Känner att det har gått väldigt snabbt :p Har ni en eller två kurser samtidigt?
Johanna Fåglund

Snygg bild!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Just nu har vi bara en som hör till programmet. Men tror den är tio veckor lång, två tentor och två gruppyppgifter :)

Svar: Okej, vi har en gruppuppgift och en skrivuppgift på denna :))
Johanna Fåglund

Så vackert med snö och is!! Supermysig bild! :)

Svar: Ja, verkligen! Tack :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: