J

Nikon D800 / Nikon AF 85/1,8G
 
Denna veckan har jag inte varit så jättebra på att uppdatera bloggen, men jag har haft så mycket att göra, så jag har inte hunnit. Ikväll har Sandra och Pernilla varit här och det var kul som alltid att träffa dom :)) 
Bilden här över har jag varit jätteosäker på om jag ville lägga upp eller inte. Det var flera dagar sen jag fotade den, men jag bestämde mig nu för att visa den, har ändå inga andra nya bilder. Hoppas den ser bra ut på era skärmar, för som vanligt ser den inte lika bra ut i ljus och färger på mobilen som på datorn. Bakgrunden var egentligen en vit vägg, men när jag såg på Almas blogg när hon beskrev hur hon gjorde textur i bakgrunden var jag tvungen att testa och det blev ju lite bättre än bara en vanlig, tråkig vägg. (Klicka här för att komma direkt till hennes inlägg). 
 

Man hinner ju tyvärr inte alltid me bloggen :/

Svar: Nej, man gör ju inte det..
Johanna Fåglund

Cool bild!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Grym bild och diggar hennes hår!

Svar: Tack! Det är jag på bilden :p
Johanna Fåglund

snyggt :D

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Riktigt snyggt! :D

Svar: Tack!! :))
Johanna Fåglund

Himla snyggt!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

om det är du på bilden så säger jag ba: vacker!! som tusan <3

Svar: Åh, tack så mycket :D
Johanna Fåglund

Superfin bild. Varför tveka att lägga upp den?? :)

Svar: Tack så mycket! Brukar alltid se massa konstiga saker i bilder på mig själv av nån anledning :p
Johanna Fåglund

Du är sjukt vacker!

Svar: Åh, tack så mycket :))
Johanna Fåglund

så roligt!! Har helt missat detta inlägget, haha. Det blev ju jättebra, älskar ditt hår! Så fint, tycker färgen passar dig bra :)

Svar: Haha :p Det blev verkligen mycket bättre än bara en vit bakgrund! Tack så mycket, fast har inte färgat det på länge nu, så är mer grått i topparna än lila nu :p
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: