Disneyprinsessor - Snövit

 
 
Här är andra sminkningen i mitt nya makeuptema disneyprinsessor (kallar det så även om inte alla jag tänkt göra är prinsessor :p). Snövit fick det bli denna gången. Tycker redan att detta temat är roligare än mitt förra och jag ser fram emot att göra resten :)) 
 
Fick en fråga sist om jag kan skriva vad jag använt till sminkningarna och självklart kan jag göra det.   
Make up store - Cybershadow Metallic Wave // Microshadow Pollution  // Cake eyliner black  // Eyelash Peak over // Tri brow // Eye pencil black 
120-paletten (gul och ljusblå)
Till det röda använde jag fakeblod för att få en så stark färg :p 
Nyx jumbo eye pencil Milk (jättebra som grund när man vill ha starka färger på ögonskuggor) 
Rhinestones - Ebay 

så fint ju!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Man ser verkligen inspirationen, bra jobbat :D

Svar: Tack! Vad bra att man gör det :D
Johanna Fåglund

fint

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

så fint!!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Åh så fint. Och vilken vacker ögonfärg du har alltså! <3

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Riktigt snyggt! Vad duktig du är :)

Svar: Tack så mycket :D
Johanna Fåglund

Vilken snygg sminkning, så duktig du är!

Svar: Tack så mycket! :D
Johanna Fåglund

Jättefint som vanligt! :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Så snyggt, tycker du tolkat snövit helt klockrent :D

Svar: Tack så mycket! :D
Johanna Fåglund

Hej! Jag har en Nikon D5200 som jag är väldigt nöjd med och känner att jag kan utvecklas med. Än så länge har jag bara standardobjektivet, men jag skulle vilja köpa ett till objektiv. Men havet av objektiv är ju så stort och jag har verkligen ingen aning vilket jag ska köpa. Jag gillar att fota naturbilder men även vardagliga bilder. Jag undrar om du har några tips på all around objektiv som funkar till det mesta? Det ska helst inte vara för dyrt men heller inte det billigaste. Tack så mycket!! :))

Svar: Hej! Jag skulle verkligen rekommendera ett 50mm 1.8 eller 1.4 om du vill lägga lite mer pengar. Fungerar till typ allt och är väldigt användbart :))
Johanna Fåglund

Åh, vilket kul tema :D

Svar: Ja, ska bli roligt att göra alla :D
Johanna Fåglund

Älskar det! Texten hann inte ens komma fram på telefonen innan jag bara ÅH SNÖVIT! 😃

Svar: Haha kul! Tack så mycket :D
Johanna Fåglund

Väldigt fint hur du plockat upp färgerna från klänningen!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: