Vinterland

Nikon D800 // Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR
 
Jag hade önskat att det såg ut såhär just nu, som 27 december 2014 när jag tog denna bilden, men jag får i alla fall nöja mig med att solen är framme och att det är ganska fint ljus ute :)) Inatt ska det regna 11mm står det. Det är ju inte så att man får julkänsla av det direkt, men man kan hoppas på att dagen blir bättre ändå. 
Idag ska jag och Tobias åka hem till hans föräldrar och fira jul. Jag kommer åka hem igen på kvällen/natten sen, men Tobias stannar kvar. Får hoppas på att det går bra att köra 10 mil själv i regnet i mörkret :p Imorgon ska jag hem till mina föräldrar där lite av släkten också kommer vara. 
 
Hur firar ni jul? Och har ni fått någon snö än? :)) 

Så vackert 👌 Vilket motiv 👍 Det har kommit snö men allt har tinat bort, gårdsplanen är som skridkoi is. Det har mest kommit regn suck... Julaftonen firades här hemma.

Svar: Tack! Det är verkligen fint med snö, synd bara att det inte kan få stanna kvar ett tag när det väl kommer.
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: