Julgranen

 
Nu är granen inne och klädd, alltid lika mysigt när den kommer upp. Fast det är ändå svårt att tänka att julafton är nästa vecka! Det går så fort. Jag har inte haft så mycket tid och ork att fixa bilder nu efter skolan, man blir verkligen trött när det är så mörkt ute hela tiden, men har i alla fall fotat några bilder på granen och pyntet i den. Blir sån härlig bokeh med alla ljus :)) Jag kommer vara ledig mellan jul och nyår, så då tänkte jag redigera bilder som jag inte har hunnit med än att lägga upp. 
Nu måste jag fortsätta att plugga till mitt prov jag har på fredag, det sista provet av fyra där jag ska kunna massa olika blomsorter på svenska och latin :p

Så fin! :D

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Underbara bilder!

Svar: Tack så mycket! :D
Johanna Fåglund

Så mysiga bilder! :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Superfint, och jag äälska bilderna! Så mysig ton :D

Svar: Tack! Så kul att höra :))
Johanna Fåglund

Vilken vacker gran och helt underbara bilder :D

Svar: Tack så mycket! :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: