Gott nytt år!

 
Så var ännu ett år slut. Jag kommer göra en sammanfattning 2016 med bilder som jag har fotat, det första inlägget kommer imorgon.. 
Ska ni göra något roligt idag? Själv ska jag bara vara hemma med Tobias och Elton, äta god mat och se på fyrverkerierna från balkongen vid tolvslaget. Vi har även tänkt åka in till stan och se GP's fyrverkerier. Jag har fotat det två gånger, men det var några år sedan nu. Jag brukar inte ha tid att åka in, så får passa på nu när vi kan :)) 
Hoppas ni alla får en mysig nyårsafton och ett riktigt bra 2017! 

Gott nytt år till dig också!
Kul med årssammanfattningen, min första del kommer också ut imorgon. Ikväll ska jag äta gott och mysa med familjen ute i skärgården :)

Svar: Ja, det är alltid lika kul att se tillbaka på bilder man fotat :)) Då får jag kolla in dina imorgon också :D Åh, vad mysigt det låter!
Johanna Fåglund

Godt nyttår :)

Svar: Detsamma till dig:))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: