Flower Cake

 
Nu har det redan gått två veckor på min floristutbildning och i torsdags gjorde vi blomtårtor. Jag bestämde mig för att dra av blombladen på massa nejlikor i två olika färger och sätta dit dom tre och tre åt gången. Här över ser ni resultatet. Det tog 5 timmar att göra den! Jag tog inte en enda paus, inte ens lunch för jag ville verkligen hinna klart med den. Jag hann klart och är ändå nöjd med resultatet, aldrig gjort något liknande förut :p  Igår gav jag bort den till Tobias syster som vi var hos på kräftskiva, tänkte att det kunde vara lite kul och annorlunda :)) 
 
Tycker ni det är kul att se lite vad jag gör i skolan? Tänkte att jag kan lägga upp ett inlägg i veckan typ om det är något roligt att visa :)) 

Det vore jättekul att få se mer av vad ni gör där :)
Superfin blomstertårta :)

Svar: Roligt att du tycker det! Tack :))
Johanna Fåglund

Lägg gärna upp lite bilder nu och då, det är jätteroligt att se! :) Tårtan blev jättefin också!

Svar: Kul att du tycker det! Jag fotar ju allt jag gör, så kommer nog upp lite bilder här på bloggen då och då :)) Tack så mycket!
Johanna Fåglund

Vad fin! Hur länge är utbildningen?

Svar: Tack! Den är på 20 veckor, så är klar i januari :))
Johanna Fåglund

Vilken häftig tårta så läcker. Vill gärna se vad ni pysslar med i skolan :)

Svar: Tack så mycket! :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: