En sommarkväll

Nikon D800 // Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR
 
Himlen ändras rätt mycket på 20 minuter när solen går ner, älskar att sitta och titta på solnedgångar. Vilken tycker ni var finast? :)) Själv gillar jag nog den understa mer pga dom fina färgerna som kom fram :)) 
Dom här bilderna fotade jag i Källsjö förra månaden. Saknar att vara där, så mysigt att vara ute på landet och ha naturen rakt utanför dörren. 
 
Fortsätt gärna att ställa frågor till min frågestund, klicka här eller bläddra ner lite för att komma till inlägget! 
Ni har väl inte missat att jag har en Facebook-sida? Gå in och gilla den här om ni vill se fler av mina bilder :)) 

vackra bilder!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Fina bilder.

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Åh vad vackert!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Tycker också den understa var finast på grund av mer färger i flera olika nyanser! Men båda var helt fantastiska! :D

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: