En solnedgång i juli

Nikon D800 // Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR
 
Kom på att jag inte har visat denna bilden som jag fotade i början av juli. Det är ju nästan två månader sen, tiden går väldigt fort!
Tror att jag ska lägga mig och sova tidigt idag, har inte mått så bra och det blev inte så mycket sömn natten till idag då jag fastnade med att fota blixtar. Lyckades inte få någon på bild denna gången, dom största var bakom huset åt det hållet jag inte har någon utsikt.. såklart :p Hoppas på något mer tillfälle snart! 

Blir alltid lika imponerad av dina landskapsbilder! Så fina!

Svar: Tack så mycket! :D
Johanna Fåglund

Älskar solnedgångar, så vackra :) Jättefin bild!

Svar: Jag med! :)) Tack!
Johanna Fåglund

Jisses så vacket! Hur sjutton gör du?!

Svar: Tack! Haha, svårt att säga, men jag har några tips i min fototipskategori om hur jag fotar i solnedgången :))
Johanna Fåglund

Vilken dramatisk och läcker bild!

Svar: Tack så mycket:))
Johanna Fåglund

Superhärlig bild!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: